Over De Koning HR

De Koning HR is ontstaan vanuit de gedachte dat ook een klein bedrijf een goede HR professional moet kunnen inzetten!

Jeroen Mantel en Hennie Hendriksen hebben zelf de ervaring hoeveel tijd het kost om van alle wet en regelgeving op de hoogte te blijven. Maar ook de tijd die het kost om een goed systeem in te richten en met gesprekken te onderhouden om het personeel aan boord te houden. Tijd die niet besteed kan worden aan andere operationele taken of commercie.

Om als bedrijf zelf een ervaren HR manager structureel op de loonlijst te hebben staan drukt behoorlijk op het bedrijfsresultaat en de vraag is of er wel voldoende werk ligt voor een professional op niveau. Maar een goed HR beleid is onontbeerlijk, dat scheelt namelijk heel veel geld! Denk daarbij aan voorkomen van boetes, moeten betalen van aanzeg termijnen, onnodig betalen van transitievergoedingen, vergeten subsidies, juist uitbetalen van salarissen, ziekteverzuim, fouten in personeelsdossiers, verkeerde beslissingen bij overnames, etc, etc.

Jeroen en Hennie hebben als ondernemer de ervaring en weten heel veel van personeel, maar om een gedegen dienstverlening op HR te verlenen hebben wij de samenwerking gezocht met een aantal zeer ervaren HR professionals.

Meer weten wat De Koning HR voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem contact op met De Koning HR om eens te sparren wat er mogelijk zou zijn!

IK ZOEK EEN OPDRACHT  HRM ADVISEUR NODIG  CONTACT OPNEMEN

Buiten kantooruren kun je ons bereiken door een e-mail te sturen of het contactformulier in te vullen. Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, zodoende kunnen wij je het best van dienst zijn.

* Verplichte velden